Πανεπιστήμιο Των Ορέων

Εξόρμηση Πανεπιστημίου Των Ορέων στο Δήμο Σητείας – 22 Μαίου 2026

Tο Πανεπιστήμιο Των Ορέων θα επισκεφθεί με τις επιστημονικές ομάδες των εθελοντών του, το Δήμο Σητείας την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026.
Έχουν προγραμματιστεί οι κατωτέρω δράσεις:
•Αλληλοδιδασκαλία-Αποστολή Πηνελόπη Gandhi στο Δημοτικό Σχολείο Σκοπής με την συμμετοχή μαθητών από το 2º Δημοτικό Σχολείο Σητείας.
•Ιατρικές Εξετάσεις στους κατοίκους της περιοχής με τους ιατρούς Καθηγητές και τις ομάδες τους στα χωριά
-Έξω Μουλιανά
-Μέσα Μουλιανά
•Καφενείο Των Ορέων στο χωριό Έξω Μουλιανά το απόγευμα της ίδιας ημέρας, ανοικτή συζήτηση με τους κατοίκους και τους φορείς της περιοχής
Θέματα που θα συζητηθούν αφορούν στην οικογένεια, στη φύση, στην οικιακή και βιοτεχνική οικονομία και την αυτάρκεια.
•Πηνελόπη Gandhi Mission H Ιερή Τέχνη της Υφαντικής στην Κρήτη